And so the adventure begins... - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Kim Iperen - WaarBenJij.nu And so the adventure begins... - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Kim Iperen - WaarBenJij.nu

And so the adventure begins...

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg Kim

18 December 2015 | Thailand, Bangkok

Yes, daar ben ik dan eindelijk!! Door een storing oid dit niet eerder kunnen plaatsen....er zijn dus stiekem alweer een paar geweldige dagen voorbij. Dat verslag volgt....;-)
 
Dag Nederland.....hellooooo druk, warm, chaotisch, geweldig Bangkok :-)

Na maanden van voorbereiding was het dan zover....De start van mijn grote avontuur.
Eigenlijk best relaxed wakker geworden, laatste dingetjes gedaan en gepakt en met paps en mams nog heerlijk een door mam gemaakte appeltaart gegeten omdat ik dat de dag ervoor op Steef zn verjaardag niet naar binnen kreeg door de stress ;-)

Op naar Schiphol. De spanning steeg weer, soms had ik het gevoel, laat mij maar lekker hier, wat doe ik mezelf aan. De spanning kwam er even uit...mocht ook wel vind ik....
Nog even wat gedronken samen, waarna het toch echt tijd was voor dat moment waar ik zo verschrikkelijk tegenop zag. Het afscheid nemen. Dat moest ook nog sneller dan verwacht want alles is een beetje anders geworden dan dat ik gewend ben.
Na tranen, knuffels, kussen en 80x zwaaien liep ik de hoek om....Om vervolgens weer terug te rennen om te vertellen dat ze verderop ook nog konden zwaaien....hahaha....afscheid nemen...Het is echt m'n hobby niet hoor.

Bleek dus dat mn ouders me heel m'n weg richting de douane nog konden volgen....Elke keer weer een verrassing wanneer we elkaar weer zagen. Dat maakte het grappig en daardoor uiteindelijk minder beladen. Laatste handkus en toen was t echt klaar. Zelf nog een kop koffie gehaald, nog even gebeld met broerlief en toen naar de gate....

Heerlijk hoe snel de tijd ging door het appen met veel lieve mensen :) maar zenuwachtig joh , waar ik naast kwam te zitten. Wat als ik vaak naar de wc moest, wat als diegene naast me niet stil kan zitten. ..Pfff waar maak je je druk om zou je zeggen maar ach....that's me!! ;-)
En dan tref je een geweldig lief stel, waarmee het meteen klikte. Ik mocht zo vaak pesten (lees; langs hen ;)) als ik wilde en we hadden soms de grootste lol. Uiteindelijk heb ik hun gegevens gekregen omdat ze willen dat ik hun bel als er iets is hier in Thailand. Zo ontzettend lief!!!

De vlucht ging eigenlijk best snel. Al vrij snel na het eten heb ik me gesetteld in mn stoel om proberen te slapen. Zo nu en dan lukte dat.... en opeens was t ochtend. Op het schermpje dacht ik te lezen eerder te gaan landen, het plaatje dat ik zag als ik naar buiten keek was geweldig en dj Afrojack klonk in mn oren. Ik had heel erg de behoefte om blij op en neer te springen en te dansen in mn stoel...maar ik hield me in :p

Op het vliegveld afscheid van Jan Carel en Devi genomen en weer mn eigen weg gegaan. Simkaart aangeschaft en op naar de taxi....Op naar mn hotel. Belevenis op zich zo'n ritje, maar Mr. Chalong was een gezellige man die ff leuke liedjes voor me opzette en me uiteindelijk veilig bij mn hotel heeft afgezet. Tara Place, stop nummer 1 van zovelen. Even lekker chillen, douchen en hup de buurt verkennen.....

Paar uur rond gebanjerd door Bangkok. Wat een chaos, wat een lelijkheid en viezigheid eigenlijk...maar wat liep ik te genieten!! Ik snoof alles letterlijk op. Alle lekkere en minder lekkere geuren. Ik zit ook meteen in de flow van hier. Voor ik het wist liep ik tussen de chaos van auto's, scooters, stalletjes met eten, noem t maar op. En ik voel me er al bizar goed in thuis.
Khoa San Road is uiteindelijk mijn laatste bestemming waar ik voor het eerst pad thai eet....Jummieeee!!

Nu weer terug in het hotel. De jetlag begint mn ogen dicht te knijpen dus ik ga zo ff lekker luieren en (heel) vroeg naar bed. Morgen 6.15u zit ik alweer in de taxi....Op naar de fiets/boot tour door Bangkok.
Zin in!!

Voordat ik afsluit wil ik nog even zeggen dat ik het zo onwijs tof vind hoeveel mensen er met me mee hebben gedacht en nu met me meeleven. Dat voelt wel echt een beetje speciaal. En stiekem ontroerd me dat best een beetje erg.....;-) Dank jullie wel!!

Veel liefs uit Thailand

  • 18 December 2015 - 11:17

    Shirley:

    Geweldig en wat super dat je leuke mensen naast je had zitten in het vliegtuig!
    Ik kijk al uit naar je volgende verslag.

    DIKKEKUSS

  • 18 December 2015 - 11:40

    Mariska:

    Wat geweldig om te lezen dat je het zo goed hebt! Ik vind je echt superstoer en zou het zelf ook heel graag willen, maar NOOIT durven!! Ik wens je een ontzettend gave reis toe, kijk alsjeblieft goed uit, en ik blijf je volgen! X Maris

  • 18 December 2015 - 12:06

    Familie Chaos En Gezelligheid:

    Oh wat een heerlijkheid kimmie! Ik vind je zo superstoer. Had ik er zelf ooit maar de moed voor gehad :)
    Te ver om briefjes over te geven, maar rank je alle mannen die je tegenkomt

  • 18 December 2015 - 13:04

    Kim Van Iperen:

    Hahaha you know I will.....:-p
    Thanks meiden!! X

  • 18 December 2015 - 16:29

    Simone:

    Oooow wat een heerlijkheid!! Je raakt meteen verslaafd aan de sfeer en de mensen, wat heerlijk!!! Kusss

  • 18 December 2015 - 21:23

    Suzan:

    Klinkt heerlijk, eerste foto's lijkt wel op " wie is de mol"
    Wens je nog vele mooie momenten toe. Dikke knuf

  • 19 December 2015 - 10:17

    Piet En Riet:

    Hola Kim, zoals je ziet reageer ik meteen op je app. geweldig dat je dit doet. later niet hoeven
    zeggen "had ik toen maar".
    We leven met jou, maar ook met je ouders mee, vooral je vadertje, die het helemaal niet ziet zitten dat je zo helemaal alleen die grote boze wereld gaat verkennen.
    Dat zelfde had ik ook toen Esme met haar avonturen begon, wat heb ik in spanning gezeten tot ze veilig terug was, en nu gaan we het al gewoon vinden als ze aankondigt weer op reis te gaan.
    Kim meid geniet volop van je avontuur, pas goed op jezelf en we volgen je op je reis.
    Dikke knuf en veel liefs van Piet en Riet

  • 19 December 2015 - 10:47

    Marja:

    Reis leef lief kus x Marja

  • 19 December 2015 - 10:49

    Roos:

    Sawatdee kaaaaa!!!!!

    Zo gaaf om te lezen dat je daar helemaal in je element bent.. en je zo relaxt voelt, zelfs tussen de spinnen ;)
    Superleuk!! Kom maar op met al die verhalen... en fotos natuurlijk!!!
    Dikke knuff!!!

  • 19 December 2015 - 14:59

    Bianca:

    Kimmieeee wat een heerlijk verhaal om te lezen..... Hopelijk volgen er nog veel meer van dit soort verhalen (incl foto's). Leuk om een beetje mee te genieten

  • 19 December 2015 - 15:02

    Bianca:

    (En toen ging er iets niet helemaal goed hahaaha dus ga ik hier nog even verder hahahaaha).
    Super om te zien dat je zo geniet! En ook ik vind het echt heel stoer van je dat dit je dit doet!!
    Enjoy meis!

    Dikke kusssss Bianca

  • 19 December 2015 - 15:32

    Ma En Pa:

    hoi schat

    ma heeft spijt dat zij geen eigen laptop heeft ha ha

    wij genieten van de berichtjes en foto"s

    SPARTA GEWONNEN MET 6-0


    GENIET !!!!! kusssss

  • 19 December 2015 - 16:32

    Sanne:

    Lieve avonturier,

    Wat een stoere verhalen, nu al!
    Super trots op jou! Nog heel veel plezier de komende weken, maar dat gaat zeker goedkomen :-)

    Xxx

  • 19 December 2015 - 18:11

    Kim Van Iperen:

    Dank je wel lieve allemaal!! :-)

    Tis bizar om te voelen wat ik tijdens deze reis voel maar ik geniet er volop van :-)
    Volgende post is in de maak....Met heel veel foto's! :)

    Haha mam, gewoon pap ff voor een boodschap sturen en zelf uitproberen. Kan geen kwaad ;-)
    En pap...top van je cluppie!!
    Op naar mei, samen met dochterlief en dr club, hand in hand naar de Coolsingel, en jaren nog hierna!! :p

    Dikke knuffel voor allemaal!!

  • 20 December 2015 - 11:17

    Angela:

    Super stoer om in je eentje zo op pad te gaan. Maar je bent goed voorbereid vertrokken. Gebruik je volle verstand, geniet en laat alles over je heen komen. Pas op in de taxi

  • 20 December 2015 - 12:02

    Tonneke:

    Hoi Kim,

    Fijn dat het allemaal goed gegaan is.
    En ik vind het inderdaad nog steeds stoer van je.
    Geniet van je mooie avontuur.

    dikke kus en knuffel

  • 20 December 2015 - 14:25

    Irene:

    lieve kim, WAT EEN VERHAAL, en dat is nog maar 5 dagen, je moet SCHRIJFSTER worden!!!! Je kan het zo mooi vertellen en wat heb je al veel meegemaakt.Mooie, ontroerende en enge VRIENDEN(spin/salamander), lieve mensen. Gewoon heel indrukwekkend om te lezen. Ga zo door, ik (en VEEL anderen) genieten er van!! Kijk uit naar het volgende verslag, xxx blijf je graag volgen

  • 21 December 2015 - 11:00

    Astrid Verzijden:

    Ha die Kim!
    Wat vind ik jou onwijs stoer, ik lees dat je in dat drukke Bangkok heerlijk aan de wandel gaat, je pakt een taxi en vervolgens zit je weer in een ander deel van die gigantisch grote stad....meid met mijn richtingsgevoel zou ik op dag 1 al faliekant verdwalen! Mij zou Amsterdam al niet lukken, hihihi. Heerlijk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt en dat je lekker aan het genieten bent! Een hele dikke toedelszzz van mij xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kim

Actief sinds 05 Dec. 2015
Verslag gelezen: 331
Totaal aantal bezoekers 5117

Voorgaande reizen:

14 December 2015 - 12 Januari 2016

Mijn reis door Thailand

Landen bezocht: